מאז הילדות עשיתי הרבה מעברים בחיי, הייתי ילדת מטוסים, כזו ששולחים לבד עם דיילת, קושרים לצווארה תיק עם שם ודרכון. עשרות טיסות בהם ישבתי על יד אנשים לא מוכרים, חלקם שתקנים וחלקם פטפטנים. היו לי הרבה שיחות שם בשמיים ובשלב מסוים פשוט התאהבתי בשיחות השמיימיות האלה. במשך הזמן פיתחתי התרגשות מיוחדת לקראת מפגשים בלתי צפויים, גילוי, דמות, מופת והשראה.

כיום כממתגת עסקים ומלווה שיווקית, אני פוגשת אנשי עסקים מגוונים, מתחומים שונים עם רעיונות יצירתיים וייחודיים. המפגשים מרתקים אותי. כמו אז גם היום בחרתי להיות האחת שמקשיבה ושמספרת: את החוויה, את הריגוש, הסקרנות וההשראה. אני לא מתיימרת להיות האחת שיודעת, אבל כן האחת שלומדת. כל יום, כל רגע, מכל אחד. לפני כשנתיים התחלתי לפתח את התחביב הזה להזמין אנשים שמעוררים בי השראה לשיחה על כוס קפה.

 

פגשתי אותו לראשונה על טיסה, לא זוכרת אם לכיוון רומא או חזרה ממנה לישראל. למעשה הייתי בדרך או חזרה מכנס מעצבים גדול בבוסטון הקפואה אז בחודש מאי. היה לו מבטא איטלקי משובח, כזה שמתנגן כמו שיר בסוף כל משפט. בתוכי ידעתי שיהיה המשך לקשר הזה.

עברו שלוש שנים מאז אותה טיסה וכמה סמסים בודדים בענייני הא ודא עד לאותו בוקר שנפגשנו בקפה בנחלת בנימין, ההומה בשעות בוקר יום שישי וקייצי. כשרוברט התיישב מולי היתה תחושה שחזרנו לאותה נקודת זמן שם בשמי רומא.

האהבה של רוברט לישראל ולעם היהודי הביאה אותו להיות דובר צדק בעדה. באמתחתו פרוייקטים ממשלתיים וקמפיינים מדיניים ופוליטיים, מפגשים עם האפיפיור, ראש ממשלת אנגליה לשעבר טוני בלייר ועבודה על פרוייקט עיצובי של חדשנות (Innovation for Peace) שהוצג על ידי יו״ר הכנסת רובי ריבלין בנוכחות ראשי הממשלה שמעון פרס וביבי נתניהו. השראה הוא מקבל מההיסטוריה ובפרט מזו של עם ישראל ומדינת ישראל, הקמת המדינה כנגד כל הסיכויים לאחר שבר השואה ועד להישג המדהים להיכלל כאחת מעשר המדינות המשגשגות בעולם.

ישראל היא גאווה גדולה עבורו וחלק משמעותי בחייו, למענה ולשמה הטוב הוא נלחם בהתנדבות. כמוהו גם אני, יודעת היטב שכשאתה רחוק מהבית, מארץ מולדתך ומעמך, משמעות הקיום של מדינה יהודית הופכת למשמעותית, לרשת בטחון, גאווה ולמטרה להילחם על קיומה. היה לו ברור שלמען ההצלחה היעד הוא להגיע למשפיעים מדיניים גדולים. הדרך היא לא להסתפק במידע אינפורמטיבי בלבד, אלא לחקור! לרדת לעומק ולשורש העניין, לחפור בהסטוריה ולגלות את השאר.

כאשר נוצר חיבור בין ההיסטוריה להווה, לתגלית, אתה יכול להציב מטרה ליזמות חדשה.

רוצה לקבל השראה שיווקית?

משאירים פרטים ומקבלים ישירות למייל